בדק בית בחיפה

תנו לנו המומחים לפקח בעין הנכונה

בדק בית בחיפה

בדק בית וליקויי בנייה

תהליך בדק בית בחיפה ייצור תמונת מצב מלאה, ויעמוד על טיב הבניה. לאורך תהליך העבודה יתבצע איתור ליקויי בנייה – תוך חשיפת מלוא הכשלים של הדירה או של הבית. בסוף התהליך, בעל המקצוע יפיק חוות דעת הקבילה בבית המשפט. כדי להתחיל במשימה, יש לפנות אל בדק בית 360. חברה זו מבצעת בדק בית באמצעות ציוד מתוחכם וחדשני, בעזרתו ניתן לאתר כל ליקוי, נזק וסטייה מהתקן. כמו כן, הציוד של עובדי החברה מעניק להם את היתרון הדרוש באיתור הכשלים, ומסייע בעריכת דו"חות מדויקים המשקפים את התמונה המלאה.

בדק בית בחיפה – שלבים מרכזיים לאורך תהליך העבודה

רכישת דירה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שנבצע במהלך חיינו. בשל כך, עלינו לוודא כי הדירה או הבית הפרטי אכן בטיחותי למגורים. זאת ניתן לבחון באמצעות בדק בית בחיפה. עבודת בדק הבית מתבסס על מספר שלבים מרכזיים. נציין את חלקם כעת:

  • איתור רטיבות ואיטום: שלב הכולל בתוכו, בין היתר, בדיקת לחות במערכות מים קרים וחמים – תוך שימוש במד לחות, סריקה טרמוגרפית על ידי שימוש במצלמה טרמית, בדיקת מערכת דלוחין ועוד.
  • בדיקת שלד ובניה: לאורך שלב זה, יבדקו יסודות המבנה האמורים לשאת את העומס של המבנה – ולהעביר אותו אל הקרקע, תבחן איכות חומרי הבניה וכן הלאה.
  • מפרט ותכניות: לאורך שלב זה, המהנדס יבדוק האם המפרט הטכני תואם את המצב בפועל. כלומר, מדובר באיתור ליקויים ואי התאמה בין המצוי למה שהובטח לקונה. החל מליקויים באוורור, טיב החומרים ועוד – כל זאת יש לבחון לעומק ולגלות האם הבניה התבצעה בהתאם למה שהובטח במפרט.

חברת בדק בית בחיפה מקצועית בסטנדרטים גבוהים

עבודת בדק הבית מתבססת על מספר שלבים מרכזיים, שמטרתם לבחון האם המבנה הוא בטיחותי. החל מבדיקת הרטיבות והאיטום, הריצוף והחיפויים, החלונות, שלד המבנה, ליקויי הצנרת, ליקויי בטיחות, ליקויי החשמל ועד בחינה לעומק של המפרט והתכניות – יש לבצע את העבודה כהלכה. למענה מקצועי, ניתן ליצור קשר עם בדק בית 360.

עסקי או פרטי תכנון עיצוב וליווי מלא לנכס שלך

בדק בית רק אודי רז , אנחנו נלווה אותך לאורך הדרך אתה תשאיר פרטים:

    שאלות ותשובות נפוצות אנחנו עונים

    בדק בית וליקויי בנייה

    למי מתאים לבצע בדק בית בעצם ?

    ההמלצה לבצע בדק בית היא לדירות חדשות מקבלן , דירות בשוק יד 2 וגם לשטחים משותפים בבניינים חדשים.

    מה בודקים בעצם בעת ביצוע של בדק בית ?

    בעת הבדק בית נבדקים למעלה מ 60 מערכות שונות לפי פרוטוקול מסודר איתו אנחנו סוקרים את הדירה.

    מה מקבלים לאחר ביצוע הבדק בית ? ואיך מנהלים את התהליך בהמשך ?

    אנו מייצאים דוח מסודר וקביל משפטית לאחר כ 72 שעות, את הדוח שולחים לחברה הקבלנית לטובת המשך טיפול. לרשותכם מחלקה של ליווי דיירים אצלנו לליווי אישי וצמוד.

    במה שונה בדק של דירה חדשה לבדק של דירה יד שנייה ?

    בדירה החדשה חל חוק מכר הדירות בו ניתנת לכם אחריות למשך 7 שנים, בדירה יד 2 אין אחריות ולכן יש חשיבות רבה לבצע בדק אשר ינהל ויגדר עבורכם את הסיכונים האפשריים עם ליקויים סמויים וגלויים כאחד.
    קידום אתרים ובניית אתרים קידום אתרים ובניית אתרים

    עסקי או פרטי תכנון עיצוב וליווי מלא לנכס שלך

    בדק בית רק אודי רז , אנחנו נלווה אותך לאורך הדרך אתה תשאיר פרטים: