בדק בית מחיר למשתכן

לא נכנסים לדירה ללא בדק בית

בדק בית מחיר למשתכן

בדק בית וליקויי בנייה

משמעותה של תכנית למשתכן היא דיור במחיר מופחת עבור אלו העומדים בתנאי הזכאות. אם השתתפתם בהגרלה, ונמצאתם זכאים, מומלץ לבצע בדק בית מחיר למשתכן בטרם תכנסו לדירה. תהליך בדק הבית כולל בין היתר, את בדיקת הגג, הקירות, החיפויים, הריצוף, המעקות, החלונות, הדלתות, האינסטלציה והכלים הסניטריים, החשמל ועוד. למענה מקצועי בנושא, ניתן לפנות אל חברת בדק בית 360. חברה מובילה זו מחזיקה במומחיות ובניסיון רב בביצוע בדק בית – לסקטור הפרטי, הציבורי והמסחרי. את תהליך העבודה מנהלת החברה בשקיפות, באמינות ובהתאם לסטנדרט הגבוה ביותר.

בדק בית מחיר למשתכן – מה חשוב לדעת?

תכנית מחיר למשתכן מציעה לקבלנים לרכוש קרקעות בהנחה משמעותית. כמו כן, תכנית זו מציעה לאזרחים רבים אפשרות להירשם להגרלה – ולזכות בדירה ברמה גבוהה ובמחיר מופחת. אם השתתפתם בהגרלה מסוג זה, וזכיתם בדירה במחיר למשתכן, מומלץ לבצע בדק בית בטרם תכנסו לדירה. משמעותו של בדק בית מחיר למשתכן היא בדיקה מקיפה, המעידה על כך שהנכס אכן עומד בתקנים המחמירים ביותר.

מה חשוב לדעת על בדק בית לדירה חדשה מקבלן? נציין כעת מספר נקודות חשובות:

  • במסגרת בדק הבית, יש לבדוק את מצב תשתיות החשמל, המים, הביוב והאינסטלציה. בנוסף, יש לבדוק אי התאמות בין מה שהובטח בחוזה לבין מה שקיים בפועל.
  • לאורך בדק הבית, עלולים להתגלות ליקויים חמורים כדוגמת חריגה מהמפרט הטכני שסוכם, הפרשי גובה לא תקינים ברצפות, ליקוי בשלד המבנה ועוד. בנוסף, עלולים להתגלות ליקויים אסתטיים, כמו למשל שקעים, סדקים בטיח וכן הלאה.
  • עיתוי בדק הבית הינו חשוב, ויש לבצע אותו מוקדם ככל האפשר. כך אנשי המקצוע יוכלו לאתר את הליקויים בזמן, לתקן את המפגעים השונים ביעילות ולאפשר לדיירים להיכנס לנכס בבטחה.

בדק בית מחיר למשתכן – לאתר את הליקויים במקצועיות

לאורך תהליך מסירת הדירה במחיר למשתכן, הקבלן יזמן את הדיירים לצורך פרוטוקול מסירת דירה. במעמד זה חשוב לוודא כי אין ליקויים בדירה, וניתן יהיה לעבור אליה ולגור בה. לשם כך, חשוב לבצע בדק בית, אותם יבצעו אנשי מקצוע בעלי ניסיון. חברת בדק בית 360 מתמחה בבדיקות אלו ועומדת לרשותכם בכל שאלה ובקשה.

עסקי או פרטי תכנון עיצוב וליווי מלא לנכס שלך

בדק בית רק אודי רז , אנחנו נלווה אותך לאורך הדרך אתה תשאיר פרטים:

    שאלות ותשובות נפוצות אנחנו עונים

    בדק בית וליקויי בנייה

    למי מתאים לבצע בדק בית בעצם ?

    ההמלצה לבצע בדק בית היא לדירות חדשות מקבלן , דירות בשוק יד 2 וגם לשטחים משותפים בבניינים חדשים.

    מה בודקים בעצם בעת ביצוע של בדק בית ?

    בעת הבדק בית נבדקים למעלה מ 60 מערכות שונות לפי פרוטוקול מסודר איתו אנחנו סוקרים את הדירה.

    מה מקבלים לאחר ביצוע הבדק בית ? ואיך מנהלים את התהליך בהמשך ?

    אנו מייצאים דוח מסודר וקביל משפטית לאחר כ 72 שעות, את הדוח שולחים לחברה הקבלנית לטובת המשך טיפול. לרשותכם מחלקה של ליווי דיירים אצלנו לליווי אישי וצמוד.

    במה שונה בדק של דירה חדשה לבדק של דירה יד שנייה ?

    בדירה החדשה חל חוק מכר הדירות בו ניתנת לכם אחריות למשך 7 שנים, בדירה יד 2 אין אחריות ולכן יש חשיבות רבה לבצע בדק אשר ינהל ויגדר עבורכם את הסיכונים האפשריים עם ליקויים סמויים וגלויים כאחד.
    קידום אתרים ובניית אתרים קידום אתרים ובניית אתרים

    עסקי או פרטי תכנון עיצוב וליווי מלא לנכס שלך

    בדק בית רק אודי רז , אנחנו נלווה אותך לאורך הדרך אתה תשאיר פרטים: