בדק בית המלצות

תנו לנו המומחים לפקח בעין הנכונה

בדק בית המלצות

בדק בית וליקויי בנייה

בעת החיפוש אחר חברת בדק בית המלצות הן חשובות. על חברה מומלצת המתמחה בשירות זה להחזיק בציוד מתקדם לאיתור הליקויים, להציג את התעודות הרלוונטיות, להחזיק בניסיון הדרוש ועוד. פניה אל חברה מומלצת תבטיח את איתור כלל הליקויים במבנה – כמו גם טיפול מתאים. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל חברת בדק בית 360. חברה זו מתמחה בתחום בדק בית, ומציעה את שירותיה למגזר הפרטי, הציבור והמסחרי. כל פרויקט בו לוקחת חלק החברה עומד בתקנים המחמירים ביותר, כאשר עובדי החברה מאתרים כל ליקוי שאינו עומד בציפיות המקצועיות.

לפנות אל חברת בדק בית המלצות, ניסיון והכשרה מתאימה

לפני רכישת הדירה או לאחר קניית הנכס וקבלתו, יש לוודא כי הוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, וכי התשתיות השונות תקינות. בשלבים קריטיים אלו, חשוב לבצע בדק בית, שכן ישנם היבטים שונים אותם ייתכן ולא ניקח בחשבון – בין אם מדובר בתקינות מערכת הביוב והמים, מערכת החשמל, שלד המבנה, עבודת הטיח והצבע, החניה וכן הלאה. כלומר, כל אי התאמה בין מה שמופיע במפרט לבין התוצאות בשטח דורשת מענה מתאים מהקבלן.

בכדי לאתר אי התאמות אלו, יש לחפש אחר חברה המתמחה בביצוע בדק בית ובעלת המלצות רבות. נדגיש כי המלצות חיוביות הן לא מספיקות, וחשוב לא פחות לברר מספר אלמנטים חשובים נוספים. למשל, יש לבדוק האם צוות החברה משתמש בציוד המתקדם ביותר לצורך איתור הליקויים. בנוסף, רצוי לוודא כי החברה מחזיקה בתעודות הרלוונטיות לביצוע בדק הבית. כמו כן, על החברה להחזיק בניסיון קודם באיתור ליקויים.

לספק תמונה מלאה, אמינה ומדויקת 

חברת בדק בית 360 מבצעת בדקי בית במקצועיות רבה, כאשר בתום הבדיקה היא מספקת ללקוח חוות דעת הנדסית מקיפה ואמינה. דו"ח זה מורכב, בין היתר, מהליקויים שאותרו, מהאסמכתא הקובעת כי אכן מדובר בליקויים, הצגת הפתרון לליקויים השונים, המחיר הרלוונטי לתיקונים ועוד. כמו כן, החברה מספקת ייעוץ משפטי והנדסי.

עסקי או פרטי תכנון עיצוב וליווי מלא לנכס שלך

בדק בית רק אודי רז , אנחנו נלווה אותך לאורך הדרך אתה תשאיר פרטים:

    שאלות ותשובות נפוצות אנחנו עונים

    בדק בית וליקויי בנייה

    למי מתאים לבצע בדק בית בעצם ?

    ההמלצה לבצע בדק בית היא לדירות חדשות מקבלן , דירות בשוק יד 2 וגם לשטחים משותפים בבניינים חדשים.

    מה בודקים בעצם בעת ביצוע של בדק בית ?

    בעת הבדק בית נבדקים למעלה מ 60 מערכות שונות לפי פרוטוקול מסודר איתו אנחנו סוקרים את הדירה.

    מה מקבלים לאחר ביצוע הבדק בית ? ואיך מנהלים את התהליך בהמשך ?

    אנו מייצאים דוח מסודר וקביל משפטית לאחר כ 72 שעות, את הדוח שולחים לחברה הקבלנית לטובת המשך טיפול. לרשותכם מחלקה של ליווי דיירים אצלנו לליווי אישי וצמוד.

    במה שונה בדק של דירה חדשה לבדק של דירה יד שנייה ?

    בדירה החדשה חל חוק מכר הדירות בו ניתנת לכם אחריות למשך 7 שנים, בדירה יד 2 אין אחריות ולכן יש חשיבות רבה לבצע בדק אשר ינהל ויגדר עבורכם את הסיכונים האפשריים עם ליקויים סמויים וגלויים כאחד.
    קידום אתרים ובניית אתרים קידום אתרים ובניית אתרים

    עסקי או פרטי תכנון עיצוב וליווי מלא לנכס שלך

    בדק בית רק אודי רז , אנחנו נלווה אותך לאורך הדרך אתה תשאיר פרטים: